شركت اكسيز مالك جديد شركت برتر ارتباطات تحت شبكه درون ساختماني

دوربين مداربسته / مقالات صنعت حفاظت و دوربين هاي مدار بسته

شركت اكسيز مالك جديد شركت برتر ارتباطات تحت شبكه درون ساختماني

۸ بازديد

شركت 2N نخستين و بهترين كمپاني در زمينه ارتباطات داخل ساختماني تحت شبكه است كه در زمينه هاي ديگر نيز مشغول به كار بوده و براي مثال در زمينه انتقال صدا تحت شبكه و بالابرهاي خودرو تحت شبكه نيز شناخته شده است. اين شركت داراي كانالهاي فروش عالي در ارتباط با نصابين تجهيزات الكترونيك و تجهيزات ارتباط داخلي است. همچنين در زمينه توليدات بالابرها با تكنولوژي ارتباطي تحت شبكه كه مي توانند مكملي براي كانال جهاني اكسيس باشند مشغول به كارند. از طرفي هم شركت 2N از موقعيت بازار و منابع تحقيق و توسعه قدرتمند اكسيز مي تواتد بخوبي بهره مند شود.

البته برند 2N همچنان پابرجا خواهد ماند و شركت بعنوان يك مجموعه تابعه با گروه كاري اكسيز به كار خود ادامه مي دهد. يكي از وظايف اين اشتراك شتابدهي به افزايش فروش از روي سيستم هاي آنالوگ به سمت سيستم هاي ارتباط داخلي تحت شبكه است و بايد باعث پيشرفت و توسعه براي موقعيت هاي جديد باشد.

اكسيز با دارابودن كانال هاي فروش در اروپا و آمريكا و شركت 2N با سهم بازار وسيع در فروش راهكارهاي امنيت فيزيكي و ارتباطات داخل سازماني ميتوانند به قدرت بزرگتري در اين عرصه تبديل شوند كه با نشانه گيري سيستم هاي تحت شبكه مي توانند بشكلي سهم بازار خود را علاوه بر تثبيت، رشد معناداري دهند.

  1. نصب دوربين مداربسته
  2. هايك ويژن
  3. دوربين مداربسته هايك ويژن
  4. دوربين مدار بسته هايك ويژن
  5. انواع دوربين مداربسته
  6. بهترين دوربين مداربسته
  7. دوربين مداربسته چيست؟
  8. تجهيزات دوربين مداربسته
انواع دوربين مدار بسته
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.